امروز میخواهیم جدیدترین نرم افزار وکالت شرکت نرم افزاری عارف رایانه یک نرم افزار قوی برای کنترل و مدیر دفاتر وکالت می باشد را به شما معرفی کنیم

این نرم افزار دارای سیستم دریافت و پرداخت، دفتر چک، دفتر یادداشت و یادآوری و همینطور مجهز به کالر ای دی و سامانه پیامکی رایگان می باشد

 نرم افزار وکالت خوب یا خصوصیات بهترین نرم افزار وکالت

این برنامه قادر است سیستم مدیریتی دفتروکالت شمارا از شیوه قدیمی و دفتری که بسیار زمان بر و پر از اشکال می باشد را تغییر داده و زمینه ای مناسب برای مدیریتی قدرتمند و سریعتر با بازدهی بیشتر برای شما و کیفیت مناسبتر برای مشتریانتان فراهم کند

نرم افزار وکالت

این برنامه دفتر وکالت چه ویژگی هایی دارد؟

  • امکان نصب و راه اندازی آسان در کمتر از چند دقیقه توسط هر کاربر و رابط کاربری ساده و کاربر پسند (User friendly) جهت یادگیری سریع
  • امکان نصب و استفاده به صورت “تحت شبکه” و بر روی بیش از یک رایانه (ثبت و تغییر اطلاعات بر روی رایانه منشی و وکیل به طور همزمان)
  • داری راهنمای کامل از مرحله نصب و راه اندازی تا استفاده (بصورت داکیومنت و فیلم)
  • امکان تهیه گزارشات متنوع از پرونده های موکلین صورتحساب، چک های پرداختی و دریافتی
  • مجهز به سامانه پیام کوتاه و ارسال پیامک های یاد آوری و گزارشات حسابداری برای بیماران، پزشکان و مدیران تعریف شده
  • امنیت بالا در نگهداری از اطلاعات ثبت شده و مدیریت کاربران با سطوح دسترسی مختلف
  • بروز رسانی خودکار نرم افزار از طریق وب سایت عارف رایانه در کمتر از چند دقیقه
  • پشتیبانی آنلاین توسط ایمیل، سامانه پیام کوتاه و نرم افزار ریموت از راه دور توسط کارشناسان

خرید نرم افزار وکالت چه امکاناتی دارد؟

  • امکان تعریف وکیل به تعداد مورد نیاز (قابل استفاده برای چند وکیل در یک دفتر وکالت)
  • امکان ثبت اطلاعات دقیق اطلاعات مراجعین با قابلیت جستجو و گزارشگیری
  • امکان تشکیل پرونده برای موکل و با امکان ثبت جزئیات مربوط به علت مراجعه و نتایج و وضعیت پرونده
  • طبقه بندی کارها و اقدامات قابل انجام بر روی پرونده های موکلین و استفاده هنگام ثبت در اطلاعات هر پرونده جهت تفکیک بهتر پرونده ها
  • امکان جستجو ، آرشیو گذاری یا بایگانی و تفکیک پرونده های ثبت شده اعم از درحال بررسی و یا مختومه
  • امکان تعریف علت های مراجعه بیماران و تشخیص های درمان پیشفرض جهت بررسی پرونده بیمار
  • امکان آرشیو گذاری فایل ها و اسناد مربوط به پرونده ها با امکان تعیین عنوان و تاریخ جهت جستجو و دسترسی آسان
  • ثبت انواع نامه های اداری با امکان چاپ ، طبقه بندی و مشاهده وضعیت نامه
  • امکان تنظیم تقویم هفتگی و تعیین وقت برای موکلین جهت انجام امور حقوقی
  • امکان ارسال SMS از طریق نرم افزار برای موکل جهت یادآوری وقت ملاقات بصورت هوشمند
  • امکان تهیه گزارش از برنامه کاری ، ساعات جلسات و وضعیت پرونده ها بصورت روزانه توسط وکیل
  • امکان تنظیم و ثبت اطلاعات وکالتنامه ها با امکان چاپ و گزارش بر روی اوراق اداری مربوطه
  • امکان تنظیم و ثبت قرارداد های حقوقی با قابلیت چاپ بر روی فرم مخصوص قوه قضاییه
  • امکان طراحی اختصاصی سربرگ وکلاجهت انجام امور چاپی و درج گزارشات
  • امکان تعریف لیست انتخابی برای جزئیات اطلاعات مربوط به پرونده ها که باعث سهولت در ورود اطلاعات و بی نیاز شدن از تایپ گردد
  • امکان طراحی قرارداد ها بصورت دلخواه توسط مدیر مرکز حقوقی.
  • حسابداری ساده ویژه درج بدهکار و بستانکار کردن مشتریان و ثبت درآمد ها و مخارج دفتر
  • چاپ رسید دریافت و پرداخت توسط مشتریان با درج سربرگ دفتر وکالت
  • امکان تعریف کاربران با سطوح دسترسی مختلف توسط مدیر سیستم
  • سیستم کنترل و مدیریت کاربران استفاده کننده از نرم افزار
  • سیستم گزارش ساز پویا و امکان تهیه گزارشات متنوع از قسمت های مختلف برنامه با توجه به نیاز وکیل
  • سیستم Caller-ID و مانیتورینگ خطوط تلفن مرکز
  • سامانه پیام کوتاه جهت ارسال و دریافت پیامک از طریق خطوط SMS با پیش شماره های 3000 و 1000
  • سیستم پشتیبانی خودکار و تهیه فایل پشتیبان از اطلاعات برنامه بصورت زمانبندی شده

برای خرید این نرم افزار همین امروز با ما تماس بگیرید . شماره های تماس:  66977907 – 66383606

امیدواریم با خرید این برنامه مدیریت دفتر وکالت در کمترین زمان ممکن شاهد پیشرفت کسب و کار خود و نیز کیفیت بالاتر برای مراجعه کنندگان باشید

خرید نرم افزار وکالت | برنامه دفتر وکالت ارزان
4.94 (98.82%) 17 votes